Friday, January 25, 2013

"Home Sweet Home" Create Along ....

I see some of you have already made things for the January-March quarter...I thought it would be nice to have all the pictures in one spot...so I am creating this linking post.

 

Now when you finish something you can add a Picture / Link yourself...you don't have to wait for me to post it. ( If you have a hard time "Linking Up",  you can send me your picture and I will do it for you. )

So, if you have created something for this quarters theme .....Living room / Dining room,  be sure to link up to this post.

Enjoy the first wonderful pictures.....
Hugs,
.
P.S. I will try and link this post up on my sidebar so you can click on it anytime to add things or have a look at what everyone else has made.

P.S.S. This is my first time doing this linking stuff, so if you have a problem or it doesn't work, please let me know.

17 comments:

  1. Liebe Liz,

    ganz herzlichen Dank, für deine Mühen, mit dem Verlinken...es klappt wunderbar!Du hast es ganz toll gemeistert;-)

    Liebe Grüße und ein schönes Wochenende, wünscht dir
    Klaudia

    ReplyDelete
  2. Wow! Liz, chapeau!
    I would not even have a clue how to make this "add a link"-thing...
    I am far away from adding anything right now, but it calms me down that it is still january :-)
    Have a nice weekend!
    Hugs!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. I linked up an old UFO that I finally finished this week! I'm looking forward to cuddling up under it...

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. Hallo Liz, wieder so eine tolle Idee von dir. habe es auch gleich verlinkt.
    liebe Grüße, anngles.

    PS.: Vielen Dank für Kommentare und verlinken.

    ReplyDelete
  7. Liebe Liz,
    das ist ja eine total tolle Idee mit dem Verlinken. Und es hat auch gleich geklappt. Liebe Grüße und einen schönen Sonntag.
    sigisart

    ReplyDelete
  8. Liebe Liz,
    das ist eine richtig gute Idee, da kommen bestimmt ganz viele Bilder zusammen.
    Ich wünsche dir eine schöne neue Woche!
    Liebe Grüße
    Bente

    ReplyDelete
  9. Dear Liz,
    what a wonderful Idea with the Link-Stuff! So I could link some of my stuff as well :O)))
    THANK YOU SO MUCH!
    Have a wonderful new week,
    Big hugs
    Claudia

    ReplyDelete
  10. well, i've just given linking up a try...i think it worked :-) hope we will be seeing lots of pics here!

    ReplyDelete
  11. Just linked up. Looks like a great selection of things.

    ReplyDelete
  12. As a first project, to this create along, I made a table topper. I blogged about your create along, if you want to see my post here is the link:
    http://passionetcouture.blogspot.ca/2013/02/my-new-table-topper-for-2013-home-sweet.html
    Thanks for hosting this create along!!!!
    Marisa from
    http://passionetcouture.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  13. Ich habs geschafft, liebe Liz
    mein erster Tablerunner ist fertig. Das mit dem Linken ging ja klasse.
    Da sind ja richtig schöne Sachen zu sehen.

    ReplyDelete
  14. Liebe Liz,
    so auf den letzten Drücker habe ich es doch noch geschafft ;-)), Zwei uralte Stickbilder, die jetzt Dank deiner Aktion doch noch fertig wurden.
    Danke für diese schöne Aktion und deine Mühe
    liebe Grüße
    Doris

    ReplyDelete
  15. Hi Liz,
    seit heute habe ich endlich wieder einen verlässlichen Internet-Zugang und kann dementsprechend auch meine Blog-Runden drehen und vor allen Dingen wieder posten.
    Morgen werde ich mein Ergebnis für das erste Quartal posten ... ist wohl nicht mehr zeitig genug, aber Spaß hat es trotzdem gemacht.
    Danke für deine Initiative und liebe Grüße,
    Christa
    Ach ja ... und ich fand es toll, dass wir uns bei Irmgard getroffen und jetzt nicht nur ein virtuelles Bild voneinander haben!

    ReplyDelete
  16. Hi Liz,
    meine Aufgabe für das 2. Quartal ist erledigt ☺ So habe ich endlich wieder schöne Topflappen für meine Küche genäht.
    Liebe Grüße
    Bente

    ReplyDelete
  17. Hi Liz,
    es ist geschafft ... ich habe meinen letzten Beitrag zum Create Along geschafft und hochgeladen.
    Danke nochmal für das tolle Projekt ... hat mir gut gefallen.
    Ich wünsche dir einen guten Rutsch ins neue Jahr und dir und deinem Hubby ein gutes neues Jahr.
    Ganz liebe Grüße, Christa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...